본문 바로가기

고장난 라디오

데미안 라이스(Damien Rice) - The Blower's Daughter

 




데미안 라이스(Damien Rice) - The Blower's Daughter


And so it is
그렇네요
Just like you said it would be
당신 말대로 됐어요
Life goes easy on me
난 세상을 쉽게 사네요
Most of the time
대부분의 시간을
And so it is
그렇네요
The shorter story
이번엔 더 짧은 인연이네요
No love, no glory
사랑도, 영광도,
No hero in her sky
그녀의 하늘엔, 영웅도 없네요

I can't take my eyes off of you
당신에게서 눈을 뗄수가 없어요.
I can't take my eyes off you
당신에게서 눈을 뗄수가 없어요.
I can't take my eyes off of you
당신에게서 눈을 뗄수가 없어요.
I can't take my eyes off you
당신에게서 눈을 뗄수가 없어요.
I can't take my eyes off you
당신에게서 눈을 뗄수가 없어요.
I can't take my eyes...
눈을 뗄수가 없어요...

And so it is
그렇네요
Just like you said it should be
당신이 말한대로 되버렸어요
We'll both forget the breeze
우린 둘 다 이 짧은 인연을 잊어버리겠죠
Most of the time
대부분의 시간을
And so it is
그렇네요
The colder water
얼음장 같이 차가운
The blower's daughter
한순간의 바람같은
The pupil in denial
거부를 배워가는 당신

I can't take my eyes off of you
당신에게서 눈을 뗄수가 없어요.
I can't take my eyes off you
당신에게서 눈을 뗄수가 없어요.
I can't take my eyes off of you
당신에게서 눈을 뗄수가 없어요.
I can't take my eyes off you
당신에게서 눈을 뗄수가 없어요.
I can't take my eyes off you
당신에게서 눈을 뗄수가 없어요.
I can't take my eyes...
눈을 뗄수가 없어요...

Did I say that I loathe you?
내가 당신이 지긋지긋하다고 말했었나요
Did I say that I want to Leave it all behind?
내가 다 내버려두고 떠나버리고 싶다고 말했었나요

I can't take my mind off of you
당신에게서 내마음을 뗄수가 없어요
I can't take my mind off you
당신에게서 내마음을 뗄수가 없어요
I can't take my mind off of you
당신에게서 내마음을 뗄수가 없어요
I can't take my mind off you
당신에게서 내마음을 뗄수가 없어요
I can't take my mind off you
당신에게서 내마음을 뗄수가 없어요
I can't take my mind...
내마음을 뗄수가 없어요...
My mind...my mind...
내 마음을..
'Til I find somebody new
또 다른 사람을 만나게 될 때까지는..


가사 출처 :

http://dkstd.tistory.com/entry/Damien-Rice-%EA%B0%80%EC%82%AC-%ED%95%B4%EC%84%9D