본문 바로가기

고장난 라디오

Justin Bieber (저스틴 비버) - Sorry



Justin Bieber(저스틴 비버) - Sorry

You gotta go and get angry at all of my honesty
넌 가야 했어 내 솔직함에 화내고 있어
You know I try but I don't do too well with apologies
내가 사과를 잘 못하지만 하려고 한 걸 넌 알잖아
I hope I don't run out of time
난 시간을 낭비하고 싶지 않아
could someone call a referee
누가 심판 좀 불러 줄래?
Cause I just need one more shot at forgiveness
왜냐하면 난 한 번 더 용서받을 기회가 필요해
I know you know that I made those mistakes
내가 이런 실수했다는 것을 네가 안다는 걸 알아
maybe once or twice
아마 한 번 아니면 두 번
By once or twice I mean maybe a couple of hundred times
내 말은 한 번 아니면 두 번이 수백 번일 수도 있다는 말이야
So let me oh let me redeem
하게 해줘, 만회하게 해줘
oh redeem oh myself tonight
오, 만회하게 해줘  오, 오늘 밤에 스스로
Cause I just need one more shot at second chances
왜냐하면 두 번째 기회에서 한 번 더 용서받기 위한 기회가 필요해

Yeah, is it too late now to say sorry?
미안하다고 말하기에 지금 너무 늦었니?
Cause I'm missing more than just your body
왜냐하면 나는 네 육체 그 이상의 것을 그리워하고 있어
Is it too late now to say sorry
미안하다고 말하기에 지금 너무 늦었니?
Yeah I know all that I let you down
내가 널  실망시킨 거 다 알아
Is it too late to say sorry now?
미안하다고 말하기에 지금 너무 늦었니?
Yeah I know all that I let you down
내가 널 실망시킨 거 다 알아

I'm sorry yeah
그래 내가 미안해
Sorry yeah
그래 미안해
Sorry
미안해
Yeah I know all that I let you down
그래 내가 널 실망시킨 거 다 알아
Is it too late to say sorry now
미안하다고 말하기에 지금 너무 늦었니?

I'll take every single piece of the blame if you want me to
네가 원한다면, 나 모든 비난을 다 받을게
But you know that
하지만 너도 알잖아
there is no innocent one in this game for two
두 명이서 하는 게임에서는 잘못없는 사람이 없다는 걸
I'll go I'll go and then you go
나 갈거야 나 갈거야 그러면 너도 가
you go out and spill the truth
너도 가서 진실을 말해 봐
Can we both say the words and forget this
우리 둘 다 말하고서 이 걸 잊을 수 있을까?

Is it too late now to say sorry?
미안하다고 말하기에 지금 너무 늦었니?
Cause I'm missing more than just your body
왜냐하면 나는 네 육체 그 이상의 것을 그리워하고 있어
Is it too late now to say sorry?
미안하다고 말하기에 지금 너무 늦었니?
Yeah I know all that I let you down
그래 내가 널 실망시킨 거 다 알아
Is it too late to say sorry now?
미안하다고 말하기에 지금 너무 늦었니?

I'm not just trying to get you back on me
난 그냥 널 돌아오게 하려고 노력하는게 아냐
Cause I'm missing more than just your body
왜냐하면 나는 네 육체 그 이상의 것을 그리워하고 있어
Is it too late now to say sorry?
미안하다고 말하기에 지금 너무 늦었니?
Yeah I know all that I let you down
그래 내가 널 실망시킨 거 다 알아
Is it too late to say sorry now?
미안하다고 말하기에 지금 너무 늦었니?
 
I'm sorry yeah
그래 내가 미안해
Sorry oh
오, 미안해
Sorry
미안해
Yeah I know all that I let you down
내가 널 실망시킨 거 다 알아
Is it too late to say sorry now?
미안하다고 말하기에 지금 너무 늦었니?
I'm sorry yeah
그래 내가 미안해
Sorry oh
오, 미안해
Sorry
미안해
Yeah I know all that I let you down
내가 널 실망시킨 거 다 알아
Is it too late to say sorry now?
미안하다고 말하기에 지금 너무 늦었니?


가사 해석 출처 :

http://azlove.tistory.com/28